23:40 - 4th of july

4th of July idag. Och troligvist har det nog varit en bland dom absolut sämre dagarna här. Jag räknar ner nu, 69 dagar tills jag lämnar Winston. Och om 100 är jag garanterat hemma i Sverige igen.

Maria (en awesome au pair som bla var med i Miami!) skrev precis så jäkla bra häromdagen hur jag kände det. Ni borde varenda kotte gå in och läsa detta om ni verkligen vill veta hur jag mår. HÄR

Okej, lite om vad som händer här, eftersom jag är sjukt dålig på att uppdatera.
Haft en braa helg! Johanna åker hem på onsdag så det var hennes sista helg. Så fredagen - Krankies. Lördagen - Grillning och haha, mja. trevligheter hos Johanna. JAG var grillmästaren, och guud så gott det blev! Och söndagen - bio x2. Idag hade hennes värdföräldrar good bye-dinner för henne så vi var där och det var allt mycket trevligt! Och mycket franskt. Hörde lite fyrverkerier, det var typ it. Inget mer som tydde på att det var 4th of July. Besviken.

Vi kan skymta Johanna's apartment i bakgrunden där med..
Bilder på Johanna's vägg. Älskar hennes apartment där vi är.. en del!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Superbra länk! Läs den ni andra som läser detta!

Vi räknar också ner tills du är hemma!

2011-07-06 @ 08:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0