10:18 - sommarlov!

Hejhopp!
Har inte orkat skriva om ni kanske fattar. Tar det som hänt tidigare lite fort bara. Fredagen blev det ett rejält Krankies-häng, om man nu kan säga så. Jag & Johanna och lite folk som jobbade där. typ.
Lördagen for jag till Greeensboro med Ulrike och Johanna. Ulrike gjorde en tattoo där. Lite kaotiskt och så, men det gick bra!
Söndag var det furniture shopping med min värdmamma till mitt nya rum.. Mer om det senare.
Måndag, inget speciellt.
Tisdag(igår) - awesome! Barnen hade sista dagen i skolan. Nu är det sommarlov här i huset! Hade en fin sista ledig morgon med lite mall, Victoria's Secret Sale (har fortfarande inte riktigt förstått vitsen med detta överskattade ställe, men ändå). Krankies såklart och lite häng i Johannas apartment. För att förtydliga har hon inte en lägenhetlägenhet, utan ett eget hus på baksidan typ med kök som vi har fixat iordning så fint så fint! Hämtade upp barnen och senare kom Katja, Johanna och Johannas minsta värdbarn hit och tillsammans med mina och alla grannarna, som jag nästan räknar som mina, så blev det ett himla sommarlovs-party! Pool, glass, vattenballongskrig och hög musik! Även detta var lite halvt kaotiskt, men det gjorde ingenting, för vi alla tro det eller ej, hade kul!
Kvällen fortsatte sedan hos Katja. Jag, hon och min lilla tjej åt middag hos henne. Middag och middag, mac and cheese, haha! Men det var mys, lekte med hunden och satt ute på altanen och åt efterrätt! Tjejen var helnöjd och jag likaså! Perfekt start på sommarlovet, om det fortsätter såhär har jag inte mycket att klaga på. Dessvärre tror jag icke det riktigt, men vi får se!
Nu ska jag gå och fixa frulle till barnen som precis har vaknat, 20 över 10. Det är göööttt!
HA DET :)

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Ha det så bra på sommarlovet Sofia. I morgon börjar vårt sommarlov här också. Vi har varit på semester i Blekinge och Skåne. Mysigt. Kramar

2011-06-16 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0