11:17 - chillidill

  • Idag har jag världens skönaste slappar-dag. Gjort en finfin fruktsallad som jag sitter och äter samtidigt som jag dricker morgonkaffet från Starre. Kollar lite film med, Valentine's Day. Yey.
  • Igår var jag på tjejens skola och snacka om sverige, typ. Det var faktiskt väldigt kul. Barnen var jätteintresserade och så söta! Vi lekte Fågel, fisk eller mittemellan med. Det blev bra! Jag var nervös innan juu, men som sagt så vare kul.
  • Katja & Johannas barn har sommarlov nu så dom jobbar hela dagarna vilket betyder att jag är.. själv. Men än så länge har det gått fint, och dessutom är det bara tills på tisdag, för då är det sista dagen för mina små barn. 

    En liten snabb, rätt trökig och ovärd update. Men där har ni't iaf!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Va kul att dom lyssnade när du pratade om SVERIGE!!!!!! Vi är lite avis på din fruktsallad.

2011-06-09 @ 20:22:55
Postat av: Pappa

Räckte morgonkaffet hela dagen eller?

2011-06-10 @ 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0