23:35 - midsommar!

Alltså, det är sjukt hur jag inte har tid för något annat än sova, jobba och vara med Katja & Johanna. Bloggen orkas icke med.
Hade en sååå tråkig dag idag, bläbläblä. Barnen ville inte göra någonting utan bara kolla på tv, och det får la duga för en dag. Men jag var uttråkad som bara den! Avslutade dock dagen med ännu ett underbart Krankies-besök. Satt och chillade vid disken och pratade med Eric som vi lärt känna.. Älskar folket på Krankies, verkligen! Där kan jag sitta i evigheters evigheter. Sommarkvällarna på Krankies blir till att minnas, det må jag säga! Iaf, imorgon är det midsommar. Och det gillas skarp för imorgon klockan 5 stiger jag upp och börjar ladda! Kör en flygis till New York och firar med mina två fina vänner Anna & Sara! Det blir Swedish Midsummer Festival i Battery Park och senare ut och dansa med Alcazar, fint! Haha, ser fram emot det som sköen!! gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah, vad kul att fira midsommar i NYC! Hoppas du far det riktigt roligt :) Och skont med lite semester ocksa :) Kram!

2011-06-24 @ 08:52:13
URL: http://travelpod.com/members/lisamushroom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0