21:28 - soliga hälsningar från altanen

Såhär glad är jag när jag sitter ute på altanen i söffan och lyssnar på musik och skriver uppsats. Det är sol och det är fint! Fick lite ledigt på eftermiddagen så aaah, det gillades! De tre vännerna och Freddie finns med mig som ni ser <3
Tyvärr Tina kan jag meddela att tröjan inte är till salu.. Eller kommer du med något ännu bättre som en personlig hälsning från Freddie till mig så kan vi disskutera ett byte.
Tessie-girl - f'ck u motherf'ckaaaaaah (nu kom uttrycket som Denise så fint trodde att jag skulle gå runt och säga 24-7 när jag kom hem..)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Va fin du är i tröjan. Men så är du ju söt också. Ha en bra dag.

2011-03-23 @ 07:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0