22:11 - svar på kommentar

Wedin - Låter grymt soffi? Hur går det med longboard åkandet? Är du awesome än?:)
Jag är über awesome, fast det var ju redan innan..

Tesiegirl! (snyggt att du stavade fel, med ett s, hihihih) - Kaffor soffan, kaffor? what theeee, is that?;)
HAR DU NÅGOT BÄTTRE ORD DÅ?!?!?!! kaffar? kaffisar? kaffes?

Lovisa - HAHA, klockrent! Allt, hela du & ditt skrivande är dessutom klockrent =]
Du är braaaa! Och du! Jag kommer till DC helgen den 23 - 24 april med min familj! Och idag är det 50 dagar till Miamii
vonkaaaaa - Jag kommenterar! Jag gillar när du skriver "strunt", det är roligt att läsa när du skriver personligt. Och bilder gillas!
Ah, vesst du är grym. snart kommer en surprise till dig.. fast inte riktigt än, men snart.

Määthiii - Jag kommenterar i mitt huvud :). Läser alltid på mobilen och de tar sån nedrans tid att kommentera då. Fast de är ingen ursäkt! Jag gillar att läsa ALLT du skriver! Utom serier... Fick nog av de på vh ;-). Haha!
Hahah, mer serier blir det. Bara till dig! ;)
satan in the street - nu ska jag kommentera efter påtryckningar. hoppas det känns som att jag genuint bryr mig nu då.
akkurat kempeflott.
fast jag vet att du gillar mig ändå. löööööve
Ewa - Ja, det är sant! Du är bäst! (Efter mig förstås ;D ) Kram
haha! Jaharuu Ewa, är det så du ser det alltså? Hmm, jag vet inte det jag. ;)
Mamma - Ja, tänk att det har gått så bra, ett helt halvår utan våran Soffi. En förklaring till att det gått bra är S-K-Y-P-E. Ja, du har haft både med och motgångar, men som sagt, vad du har lärt dig! Härligt att höra om din helg, låter super. Vi packar bara sommarkläder när vi kommer. Nu är det exakt EN månad kvar tills vi lyfter mot the States. Ha det bäst, du bästa Sofia. Kramar
Soffi mamma? SOFFI?! Ja 4,5 veckor. fint serru, fiiint
emma lundh - Mjo, bäst är nog kanske lite att ta i med tanke på att jag är emma lundh.. Snygg är du iaf. ;) Pussis, i(L)u
vad vill du säga med det, emma lundh? i(L)u2 moget förresten. super!
elin lustig - du dar! sa himla fina bilder! Hoppas du har det asbra darborta, kommer sakna dig vikingettan i sommar :/ kram pa dig
åååååh. Du anar inte hur gärna jag vill vara hemma i sommar! Men du får kika in på vikingen och kolla om vårat fina medelande är kvar. vill gärna ha en bild på det! :D
Matilda - Oj så länge de är! Ja du är ju verkligen bäst :). När är de du kommer hem? :). Puss
Det går så sjukt fort! Jag fattar inget! ;) Jag kommer hem i oktober då vaa. Eller också kan vi säga att jag kommer hem när ni har den lilla reunionen (vilket kommer hända typ.. neveer!) hihih. Puuss!
Malta-Lisa ;) - Ja, du är helt enkelt grym Sofia ;) Säkert tack vare Malta! Det tror jag. Där lärde vi oss också mycket! Du, jag har en fråga. Som du tjatat så mycket om (känner igen mig så väl, man undrar "hur svårt kan det vara egentligen för dom där hemma att visa lite intresse för det man skriver"). Ska du inte resa runt i USA? Kan du inte skriva om det? Resplaner liksom. När jag är fast på en plats så reser jag via andra ;) Jag kan tipsa om Memphis! Men ja, ett 'resplaner'-inlägg vore kul!!! Kram
Du, jag tror också på Malta där. Vi lärde oss massvis utan att man visste om det. Men du det där med resplaner var helt suveränt. Det ska jag försöka fixa ihop så fort som möjligt!! TACK :) Och du skrev om Starbucks innan att dom kunde din beställning utantill, fast så är det inte riktigt. Jag brukar variera en hel del. Men min kompis kör alltid på samma och hon i kassan blev helt ställd när hon beställde en annan.. Haha, det är nog dags att byta ställe då som sagt!
mormor och morfar - Jo visst är du bäst. Men du har ju bra att brås på också. Puss och kram
Haha, bra att både du och Ewa har självförtroende i topp ;) Men det gillas, jag har ju det med liksom! Vi är ju bäst, så är det bara!
Och här är lite bilder från i lördags - enjoy!

Och en bonus till dig och bara dig Vonkis!

Vonka - Det tar emot att gå in på din blogg och läsa det här måste jag säga.. fy sjutton vad jag blir avis! Men jag hoppas såklart att du njuter lite åt mig också! Och juste, jag saknar dig. Puss
Jag saknar dig med vonkitonk! Och jag kan njuta, om du lever lite Skövde-liv (den bra sidan utav det) åt moooi. Puss!
Vonka - Hahaha, ovanstående kommentar är ju bara underbar! Jag har också en fråga, när sjutton ska vi prata på skype igen!?
Jaa, när sjutttonn?!?!? fast detta var ju länge sen, hehe.
Vonka - bowling guden soffi. Jag kan verkligen tänka mig in i hur du kände, hahahaha!
ja, hemsk känsla! eller också är det ett såntdär löjligt i-lands problem igen ;)
Vonka - Gott nytt år min superfina vän!
Gott nytt år på dig med du!
Vonka - Nu ska jag också kommentera som resten av släkten! Nu lät det typ som att jag var en del av släkten lundh och riktigt så är det ju inte. MEN jag läser din blogg och jag saknar dig. En kväll nyligen så fick jag bara sådär jätte lust att sitta och prata massa strunt med dig hela natten, då var det extra jobbigt att du inte var här ska jag säga. Det är förresten väldigt kul att läsa att du har det bra :)) PUSS
Fast du är ju nästan en del av släkta.. Nästan ;) Ja, men du. Det var ju trevligt att höra att du tycker det är roligt. Det tycker jag med är rätt roligt förstår du!
Vonka - Åh, lilla soffipropp! Du verkar ha det kanonbra, härligt att se. Härefter ska jag se till att följa din blogg också så jag ser att du överlever där borta! Puss!
Naw. Du är så gullig så. Roligt att du har kommenterat så mycket med! hihi, nej men I mean it. Puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Vonka

åh, vad glad jag blev när jag fick min egna lilla surprise! Med svar på alla mina kommentarer, det är fint det! Och ja, du är grym som har klarat dig så bra i ett halvår. Go girl!

2011-03-15 @ 13:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0