08:13 - i'll miss ya

Denna veckan är inte Katja hemma. Hon är i New York och grejer med sin familj från Tyskland.. Jag och Johanna har hängt en del (!!!) på Krankies. Alltså. Åh, vad det stället är bra. Är det något jag vet redan nu att jag kommer sakna som tusan så är det det.

Något annat jag kommer sakna är barnen som denna veckan har varit helt underbara!! Mys som bara den. Vi har skrattat mer än vi gjort på hela året innan tror jag. Hade en galen kväll häromdagen då vi tog massa bilder! önskar jag kunde lägga upp varenda en och visa, men tyvärris. Två matcher och en träning har grabben haft i baseballen nu på 4 dagar. Och en träning och en match till blir det innan söndag. Matcherna är en sisådär 2,5 h. Det är inte sketkul. Men idag mös (myste?) vi till det jag och tjejen och satt i bagageluckan med massa filtar och kuddar och kollade på. Och nu börjar jag nästan till och med att tycka att baseball är kul. nästan.
Tjohoo för en bra vecka. Lite mindre regn nu bara så vore det perfa. Och lite mer sömn kanske.. aarh!
Nu ska jag och Johanna iväg på Body Pump, YEEAH!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det kanske blir till att börja träna Softball när du kommer hem? ;)

Kul att höra att allt är bra! (Och att det regnar ... ;D )

2011-05-20 @ 16:57:33
Postat av: mormor och morfar

Va skönt att allt är bra. Här är det fint väder, men inte så varmt. Kramar

2011-05-20 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0