22:15 - update from baltimore

Om en vecka är den nya au pairen här. I övrigt.. Baltimore är trevligt. Idag var vi en heldag i DC, missade tyvärr finaste Lovisa, så synd!! Igår tog Beer (den thailändska au pairen i familjen vi är hos) med mig till Annapolis som jag tyckte var hur mysigt som helst. Hamnstad med massa små mysiga affärer och segelbåtar och ah, lite västkust-känsla. Åt sushi där och sen fick jag träffa några av hennes kompisar på Starre, varav två danskar. Man känner en liten närhet så fort man möter någon skandinav (heter det så? ser ju helknäppt ut!)
Iaf, jag har väl mest slutat försöka beskriva hur jag känner, det är ändå ingen idé. För det första vet jag knappt själv, för det andra vet jag att när försöker förklara något så är det sällan folk verkligen förstår vad jag menar och jag känner att detta skulle bara bli en stor fet soppa. Så vi skiter i det. Om 10 dagar är detta slut, sen får ni föreställa er själva hur det känns. Haha.
Nä, det var bara det, en snabb liten update från Baltimore!
aaaw, flashbacks från DC med familjen kom ju självklart. puss!
HAAA DET!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Det var kul att det blev lyckat i Baltimore. Vi ær i en annan huvudstad. Næmigen Copenhagen och firar din modrfars 75-årsdag. Vi har det bra. Nu skall vi gå ut på stan kanske "Strøget" eller Tivoli eller Nyhavn. Kramar tills vi snart ses.

2011-09-04 @ 09:29:50
Postat av: Ewa

10 dagar...

Helt otroligt, vad har jag gjort under den tiden???

Jobbat, sovit, lagat mat, skjutsat barn,...

Ja ungefär som du ;)

Kram! Längtar tills du kommer hem!

2011-09-05 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0