Goodbye roomies!

Jahapp. Nu har våra söta, fina grannar fått flytta ut. Tråkigt! Igår hade tydligen våran hyresvärd fått ett litet utbrott och stod och skrek på dom att hon aldrig ville se dom igen. Orsak: oklar. Tydligen så hjälpte dom inte till tillräckligt eller något konstigt. Vi fick även skit för att det var stökigt i vårar rum som hon vandrar rätt in i. Helknäppt, hela grejen! I alla fall så har den nya tjejen, som jag tror är australienska, städat som sköööen och nu är det helt kalt och det ekar i köket. Buhu, är ledsen och jag och Tessan känner oss sjukt ensamma. Tur att vi har varandra att stötta genom dessa svåra tider..
I övrigt har jag spenderat dagen med att städa toaletter. Som vanligt. Och nu är jag på Arl Rock och spelar biljard med mina exgrannar då och Luke, fejset (som jobbar på bobos och bor hos lucke och co I deras kollektiv) och flanis. Det gillar vi iaf.

Pöss!


Bilderna:
1. Jag och josefinis!
2. Hur tomt och ensamt vårar kök är. Vart är alla jackor? :(
3. Hur sjukt mycket snö det är här i stanton nu. Snöar hela tiden!! Detta är från idag på vägen in hit. Alla bussar har slutat att gå osv. Tungt hade det vart för västtrafik!


Kommentarer
Postat av: Hanki

haha vem är fejset? Hans riktiga namn?

2012-01-19 @ 14:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0