Rendl Beach

Okej! blogg.se's app har inte fungerat alls för mig, så jag har inte kunnat skriva ett enda inlägg på evigheter nu.
Men allt här flyter på som vanligt. Vi jobbar, åker skidor, solar och festar lite. Det är gött! :) Eftersom vädret har varit helt perfa dom senaste dagarna har vi mest spenderat dagarna här, på Rendl Beach! ;)
Jag klagar inte alls faktiskt. Har också åkt en hel del skidor, sjukt kul är det!!! ååh, gött som sköen.
Annars har jag inte jättemycket mer att säga. Idag har vädret gått ner sig lite och det snöar. igen. Så jag och Tessan tog tillfället i akt och somnade 9 igår för att idag vakna upp 12. Sömnbrist tidigare kankse? Hur som helst mår vi bra och idag händer inte så mycket mer. Therese jobbar ikväll och jag ska nog iväg på lite Afterski. Det är torsdagar som gäller här va!
Det var allt,
ha det bra, Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Fy, vad skönt det ser ut...

Här hemma finns ingen snö i sikte :(

2012-01-19 @ 20:13:38
Postat av: Mamma

Måste man ha skidor för att ta sig till beachen? Jag kan tänka mig att sitta där hela v 7! Kram

2012-01-21 @ 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0