Restart!

Hejhopp!
Nu tänkte jag att jag skulle sätta igång här igen lite och blogga, nytt år nu ju!
Iaf! Idag har vi haft en heldag i backen. Jättesoligt, jättefint, och jättebra! Spec eftersom tisdag och söndag är dom enda dagarna vi har helt ledigt, jag och Tessan.
Jajajaj, var iaf ute när liftarna öppnade, åkte skidor till lunch och sen hem och åt. Nu på eftermiddagen har vi åkt med våra room mates Josefin och Henke! Josse lånade mina skidor och jag hennes bräda. Kulit :) sketuppkört dock.. Puckelpist med snowboard, hm, ogött. Men det gick bättre än väntat!
Kom precis hem, nu lite chill. Sen har vi fryst sushi som står på upptining.. Kan bli spännande. Iaf ikväll är det Swedish Night! Så det blir nog en liten miniförfest här med tessis och kanske grannarna. Trevligt!
Haaa det gött, puss & kram från Stanton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0