Nya brillz påväg!

Detta inlägg är tillägnat Denise för att... ingen anledning alls egentligen! Men puss på dig! Och de nya solglasögonen är snart våra! Mohahaha!



I alla fall! Ny serie hade premiär igår Privileged, såg första avsnittet idag och det gillades! Rolig serie som påminner om lite 90210, lite Gossip Girl, och lite OC. Det kan alltså knappast bli bättre. Hursom gick upp hyffsat tidigt idag och fick skyndaskyndaskynda till bussen och till Skultorp med Viktor Olsson för att träffa han som hade hand om undervisningen av OCAD och uppdraget självt så att säga. Fick reda på lite grejer och jag tror att det blir kul. Har suttit en stund här hemma sen och jobbat med orienteringskartan i CAD-programmet. Det börjar faktist arta sig lite och jag tror att det kan bli en kul uppgift. Har även suttit och kollat på film och haft en skitskön sommarlovs-dag! Det blev även bestämt att det blir Smögen på midsommar, kul! Detta kanske tillochmed ökar min chans att hitta ett par ritkigt flashiga brillz! Men nu ska jag kanske jobba vidare eller så kollar jag på en film igen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0