22:45 - blaaaa

Himla upp och ner dag. Så är det, har rett ut lite problem. Några kvarstår. Snart är det jul med, har ej köpt alla julklappar kan jag säga. Åh, jobbigt. Men jag har planerat lucka 24 på barnens adventskalendrar som ska bli lite av en skattjakt. Det blir kul hoppas jag. Just idag har jag varit lite trött på barn känner jag. Barn i allmänhet. Barnsligt beteende och skrik och att deras hjärnor inte är riktigt utvecklade..
En annan sak som stör mig är att mitt vänstra öga håller på att rycka hela tiden. Eller ögonlocket, inte ögat.. Det vore skumt om det var ögat.. I alla fall, det kan ju göra det när man blir trött, men det här håller på hela dagarna och har säkert gjort det i över en vecka. Hel knepigt.. Jag är helt slut däremot, undrar verkligen varför.. Det är nog fullmånen som mamma säger. Let's blame it all on the fullmåne!
Godnatt!
PS. Den här lilla extra grejen jag lägger till på slutet i varje inlägg har med tv-serien VÄNNER att göra, för er som inte följer min blogg slaviskt.. och för mamma och pappa som tydligen är lite tröga.. DS.

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- Always double check your measurements when making an entertainment unit
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
33.- Always double check your measurements when making an entertainment unit


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Jag har också haft ryckningar i ögonlock. Väldigt otäckt, men jag tror inte det är något farligt. Kommer när jag är stressad. Nu är det snart jul Sofia. Kram från Skövde.

2010-12-21 @ 09:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0