22:53 - min lördag

Okej. Bra dag.
Sov ut imorse, typ iaf. Väcktes av lite barn springandes i trappor och så, men somnade sedan om. Har iaf idag chillat lite vid poolen.. Gött vare, fast varmt. Sen tröttnar jag rätt fort på't. Hursomhelst. Skypade med mami, papi, Emmi och farmor. mycket trevligt. Det var lite tjafs mellan pappa och mig precis som vanligt. Höhö! Bra uppfinning detdär Skype tycker jag minsann.
Åkte sedan med min hostmum och tjejen till the mall. Yeah. Gick runt lite själv vilket var skönt! Hittade ett par saker..
Ena klänning från Abercrombie. REA
En kjol, en klänning och ett par mjukis shorts på Forever 21. (svängig bild där med)
Har jobbat lite ikväll. Eller ja, kollat på Nickelodeon och kokat pasta..
Och nu kommer det bästa:
AAAAAH!!!!!!!!!!!! Jag fann dom! (eller ja..typ). Min tid här i USA är ännu mer räddad.
Jag Är Lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött mos. Love u/Papi

2010-09-26 @ 10:19:31
Postat av: Sannababe!

HAHAH! Snuttis, du hittade dom! Du jag ska skaffa skype i veckan, ska vi skype-dejta?! :D

2010-09-26 @ 21:44:38
Postat av: Sofia!

yeeey sanna! braaa! jag kan skypa varje dag mellan 3 och 9 (på kvällen) din tid. när kan du? inte tisdag förresten..

2010-09-27 @ 03:51:47
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: Rikard Landberg

Den övre klänningen var snygg! Men när ska du lessna så du kommer hem till nästa sommar då?;) Nedå. Är sjukt avundsjuk på dej. Men också glad, spec eftersom det blev ganska jobbigt där ett tag med familjerna..



Haade fint!

2010-09-27 @ 15:41:43
URL: http://rikardlandberg.se
Postat av: Sofia!

Haha,jaadu.. Men tack så mycket, det värmer! :) hoppas att allt är bra med dig och allt där hemma :) ha det braaa

2010-09-27 @ 15:59:00
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0