23:59 - hos familjen

Hej&hå.
Har nu tagit min stora stora väska och farit vidare. I går lämnade vi au pair-skolan och for till flygplatsen. Fick sitta där och vänta med en tysk, en dans och en estländare. Hade det urtrevligt! Fick sen hoppa på planet själv. Ett pyttelitet plan med 2 säten på ena sidan gången och 1 på andra. Jag blev lite fundersam, planet var försenat och där fick vi sitta i evigheter i kö för att få lyfta. Kul att jag var kissenödig till tusen och nervös så jag trodde jag skulle dö! Men väl uppe i luften gick resan fort och bra. Var fortfarande nervös hela tiden dock. Men åh, det gick så bra! Blev upphämtad av värdföräldrarna och tog bilen hem. Det var en så lätt stämmning, skööönt! Fort in med grejerna och sen vidare till killens baseball-match. Alla satt på filtar med lite picknick-korgar och så. Mys. Mormorn är här också så henne fick jag också träffa. Hem och åt mat sen direkt i säng typ. Helt död.
Idag vaknade jag vid typ halv nio av att tjejen stod i dörren och kollade om jag var vaken. Haha, så kom hon inrusande och började prata och visa det ena och det andra. Då var jag uppe iaf. Efter lite frukost så tog mamman med mig och mormorn för att göra en pedikyr. SÅ skönt, jag trodde jag skulle dö. Men det va trevligt. Hem och åt lite lunch sen iväg till en Apple Festival. Hmm, lite stånd här och där med olika saker, prylar, mat och aktiviteter. Inget jätte wohoo dirket men trevligt. Har sen passat tjejen och granntjejen en liten stund i poolen och så. Så söta är dom! Iaf, så är jag återigen helt slut. Måste sova! Imorgon åker mormorn hem och jag får mitt rum som hon nu har sovit i, och jag har haft tjejens rosa prinsessrum, hihi. Bilder orkar jag inte med nu, ska se om jag fixar det imorgon. Hur som, så har jag haft en bra början på detta året! Och en otroligt Amerikansk sådan. Haha.
Godnatt gott folk, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ewa, Lasse, Carl och Johan

Toppen att det känns bra! Nu ska halva vår familj på orientering och den andra halvan på fotboll. Gissa vilken...

Carl vill att jag ska berätta att han blev Skaraborgsmästare i stafett igår. Många bamsekramar från oss alla!

2010-09-19 @ 07:06:50
Postat av: sofia!

Åh, vad bra Carl. Grattis! Haha, härligt att höra att allt är som vanligt hos er. Vi hörs, ha det toppen!

2010-09-19 @ 21:35:56
URL: http://slundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0