14:59 - vår! och college!

Okej vädret här är helt sjukt. Igår var det varmt! Idag är det ännu varmare! Åkte lite longboard förut och svettades ihjäl. Men det är så jäkla gött! :) Igår var det lite läxor och så och sen tog vi en sväng förbi Starre och satte oss sen vid poolen. Som jag skrev på fejjan så var det 21 grader vid 6-tiden igår. Och barnen hoppade i och badade!! Vattnet var svinkallt och min fot domnade typ bort när jag kände på vattnet. Men dom badade iaf, galna! Nu har jag varit ute och solat lite för första gången, men blev trött och varm. Haha, jag tror att denna sommaren kan bli jobbig om det blir så himla mycket varmare som jag hör att det blir.. 
Och nu över till studierna!
Igår började min Career Planning - kurs på Wake Forest som är det stora fina colleget här. Ska försöka ta lite bidler och lägga upp någon dag.. Kursen verkar suverän och läraren med. Men det verkar seriöst som bara den och jag kände att jag inte alls passade in på campus. Var helvilsen och jättevirrig. Men det blir nog bara bättre med tiden.
Idag började min nya kurs nr. 2 - Painting: Watercolor. Så jag går lite i min kära fars fotspår med akvarell. Hmmm, får se hur det ska gå, men det var roligt iaf! Fast det var bara jag och en till som inte hade gått kursen förut, så hon gick bara igenom basgrejer med oss idag. Jajaaa.
Idag är det fredag. Har ingen aning om vad som händer todaay, men något kul kan ju alltid hoppas på! Barnen har varit underbara dom senaste dagarna. Det gilllaaaassssss. Nä, nu måste jag gå och hämta dom.
Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Idag har det snöat här :(

2011-03-18 @ 20:11:41
Postat av: mormor och morfar

Det var ju det jag trodde att du skulle gilla målarkursen. I dag skiner solen här men det är köldgrader.

2011-03-19 @ 08:55:07
Postat av: Malta-Lisa ;)

Ja, jag vill se kort på skolan Sofia!!! Och jag kan ju kontra snö och minusgrader i Sverige med härlig vår i England så även jag har suttit och solat för första gången i år ;)

2011-03-19 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0