23:14 - ice cream party!

Idag fixade jag ett ice cream party till grabben eftersom hans EOG's är över (alla testen som dom har i slutet av året). Så alla grannarna kom hit såklart och vi alla åt glass så det stod härliga te! höhö.. Men det var himla mys må jag säga, och dom var så glada så! Lyckat. Sen blev det pool bad för hela slanten. Har hängt där mycket dom senaste dagarna, för här är det varmt vill jag lova.
Önskar jag kunde lägga upp alla miljoner bilder vi har tagit i poolen denna veckan, men det får bli någon iaf med blurrade ansikten.
Puss godnatt. nu ska jag bannemej sova. är trööööötttttt.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Morfar är avundsjuk både på glassen och poolen. Och jag på vädret. Kramar Mormor

2011-05-27 @ 07:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0