Maskerad

Igår var en rolig kväll med Ida, Denise och Hanna, som vi till största del tillbringade på Voda. Trevligt,trevligt. Sen drog folk åt olika håll typ. Sov hos Hannie, och idag har ju då maskeraden hos Sanna ägt rum. Jag och Carro var Sandy&Danny, haha. Kul var det i alla fall, och även alla blickarna vi fick när vi vandrade genom Skullan. Tack för trevlig kväll, och bilder står jag som vanligt inte för. Det finns säkert att finna på Facebook inom någon dag eller så. ;)

Nu ska jag allt ta och se på någon underbar serie! Kanske Vänner.. eller Lost som jag missat, eller Joey, eller Grey's.. eller Desperate.. eller... Jag kan fortsätta i evigheter men PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0