Ödet!

Hallojsan, kom just hem efter en underbart trevlig och skojsig kväll med Amanda och Sanna! Efter lite jobbig beslutsamhet bestämde jag och Amanda oss för att dissa bion (kassa filmer!) och även Pim's (18...) vi gick istället till Voda och satte oss där och tog en fika. Sen dök även Sanninie upp. Har nu suttit där ett par timmar och pratat och umgåtts, yes. Ska alldeles strax sova, imorgon är det upp och hoppa vid åtta (jag tyckte att jag var riktigt vitsig som kunde rimma så bra, men blev genast lite mer ledsen när jag märkte att hoppa och åtta inte rimmar alls...), ska i alla fall då fara iväg till Stockholm och Globen med Sanna och även Therese för att kolla på SM-finalerna. Ska allt bli riktigt trevligt :) Godnatt!

Dagen till ära lägger vi även in en låt tillägnad Sanna Käll!


Kommentarer
Postat av: Sannababe!

haahah, du är ju knäpp! :D

2009-05-10 @ 10:15:37
Postat av: Anonym

haha, det känns som det är lite ironi bakom nordman där:D

2009-05-10 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0