SM-final!

Datorn har krånglat lite idag och jag har haft annat för mig, men dagen i Stockholm igår var riktigt trevlig stundvis tyckte jag! Gick upp och for iväg i buss med Snnie halv elva. Ditresan gick förvånansvärt bra med tanke på vad som komma skall. Vi kom till Globen-området i god tid och jag och Sanna hann springa in på H&M och hittade äääntligen skinnjackan jag letat efter i år och dar. Dock fanns den inte i den inte heller idag i den perfekta storleken men denna får gå. Slapp betala den så det var riktigt najs! I alla fall, in i själva Globen sen då. Först damfinalen Skövde HF - Sävehof. Den slutade som väntat kan man säga med en förlust, men det var rätt bra stämning trotts allt. Dock skämde Rebellerna (Skövde IKs fanclub som av någon anledning även befinner sig på Skövde HFs matcher med och nu även i Globen....) ut hela Skövde stad. No comments. Herrfinalen sen mellan Guif och Alingsås blev riktigt spännande och otrolig stämning. Kulkul, hemfärden från Stockholm sedan vid ca 9-tiden började bra. Jag och Sanna satt och snackade lite. Sen började vi kolla på film The Reader, grymt bra för övrigt. I alla fall, vid elva när folk satt och småsov och vi fortfarande kollade på film sätter dom på jävla musik! Det börjar med något som bara kan beskrivas som raggarmusik, typ: Vi ska dricka öl, åka hoj och spotta snus.. något i den stilen. Det forsatte sedan med Sarek och avslutades med lite härlig dansband. Det var några härliga fyllon i bakre delen av bussen som stog för denna musik och även att dom satt där och skrek: HÖÖJ hela tiden, samtidigt som dom spillde öl, sket och säkerligen spydde med tanke på lukterna som kom därifrån. Allt som allt var det en bra dag, som slutade... på ett spännande vis.


Bilder kommer troligen från Therese imorgon!

Jackan fick jag i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

rebellerna är kungar!

2009-05-12 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0