22:47 - the result of the adventskalendrarna

Inatt satt jag uppe och slog in julklappar som tusan. Santa's workshop var just då i min säng. Men det blev bra och idag skickades grejer overseas, betalade dock 56 dollar fört, så hoppas minsann att det är uppskattat!! hehe.
Här kommer äntligen resultatet av mitt hårda slit och sena nätter vid tillverkningen av adventskalendrarna.

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- A 'Day of Fun' is a good way to get to know someone.
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
25.- A 'Day of Fun' is a good way to get to know someone.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Finurlig du är sofia, väldigt snyggt gjort måste jag säga :D

2010-12-09 @ 08:03:04
URL: http://jessicastromberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Märks att du fått din kreativitet från mig, fniss, fniss - jättefint, Sofia

2010-12-09 @ 08:06:13
Postat av: Ewa

Så fina! Hoppas barnen är glada för dem!

2010-12-09 @ 13:35:49
Postat av: Tessiegirl!

Snyggt soffan! Ser lite american ut;)

2010-12-09 @ 17:23:50
Postat av: Tina

Åhh, där kom dök den konstnärliga ådran upp igen...

Kreativt värre, och ådran härhör troligen mer från far än från mor om jag får gissa!

2010-12-14 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0