00:11 - during the hard times

Jag ska vara ärlig och säga att ibland är det svårt att vara här. Det är svårt när de andra har sina vanliga vardags sysslor och jag inte har några. Mer än att kolla mail och Facebook och se några avsnitt av diverse serier. Det är svårt att veta vart man ska vara.. Sitta med och kolla när killen spelar något tv-spel med sin kompis? Springa runt med tjejen som leker med granntjejen, eller kollar SpongeBob (bläää, vad jag har tröttnat på den otroligt jobbiga rösten), ska jag sitta i köket och uggla? Eller följa efter mamman när hon städar eller gör andra hushålls sysslor? Nää, det blir lätt att jag befinner mig på mitt rum. Men det finns inte världsmycket saker att göra i mitt rum. Datorn - my life! Eller tv:n. De må tro att jag är deprimerad eller något som inte gör något annat. Men vad sjutton ska jag göra i huset? Det känns inte som att det är MITT hem.. Jag är fortfarande på något litet vis en gäst här. Det är jobbigt. Men en liten film i min ensamhet (the Proposal som är så trevlig) och en finfin middag, som var mys (att vi samtidigt kollade på film, som vi nästan alltid gör vid matbordet, och att den filmen var the Proposal igen är väl en annan femma..) och en mycket trevlig kaffe-stund med Katja, Johanna och Carla, var ett mycket bra slut på dagen.
Det är även lite jobbigt att när jag har som tråkigast och känner mig som mest bitter se sannie skriva: Kom hem ikväll, vi ska till Voda!!! buhuu. jag saknade hemmet en liten sekund då. Och igår saknade jag ma famille. Men utöver det så har jag nästan inte saknat Skövde något.. det är nog tur det, jag menar saknar man Skövde är det något som inte stämmer ;) he he. Jag har kommit på att jag älskar att skriva He he. Det är så fult! :D och appropå fult, kul att ingen kommenterade på min "finn-ett-fel-harry-potter"-bild i inlägget under. :(
Godnatt skövde, sverige, usa, världen, ja till och med winston-salem. HE HE

Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
- ''How you doin' '' NEVER fails
Everything I learned in life, I learned from FRIENDS
12.- ''How you doin' '' NEVER fails


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0