23:54 - jag är cool

Åh, det är fredag. Jag mår så mycket bättre. Jag har träffat folk idag, wihoo. Har varit ledig nu ikväll vilket var lika med en dinner out med Madeleine och Carla. En svenska och en Argentinska. Mycketmycket trevligt. Åt världens godaste grekiska sallad, yeah. Och sen gick vi vidare till Starbucks. Har varit där 4 gånger sen jag kom hit.. för en vecka sen. ( Sanna & Therese - överkonsumtion? ) så cool är jag. Att jag hänger på Starbucks, the place to be på så att säga, är coolt.
En annan sak som gör mig megacool är att jag har en iPhone. och en rosa North Carolina-tröja. Se bara.
Jag är trött, jag ska sova.
Skypade med mor & far idag. Wiie. Är du nöjd nu mami att jag var ute ikväll? Det är jag.
En sak till! Ska försöka ta lite kort på my crib, men det kommer på måndag tidigast. För jag vill inte smyga omkring och ta kort när familjen är hemma. Dom kanske tror att jag planerar ett rån eller så.
Nu ska jag sova.
Puss och godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Ewa, Carl och Johan

Skönt att det känns bättre. Du ska veta att du har ett gäng avundsjuka personer här hemma. Carl och Johan på att du har en iPhone och jag på att den är rosa!!!

Jag är också avundsjuk på att du får vara i USA!

Nu ska vi sticka iväg och arrangera/springa orienteringstävling i Ryd.

Många kramar.

2010-09-25 @ 07:39:58
Postat av: Hei-na

fin blogg

2010-09-25 @ 08:13:56
URL: http://heddes.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken bra start på denna dagen! Ja, nu är jag nöjd - du ska se att det blir bra. Starbucks, ja - vi fick nöja oss med Gräddhyllan, pappa och jag.

Kramisar

2010-09-25 @ 09:18:56
Postat av: Ulrika

Hejsan!

Jag har fått en match i Graham, NC. Såg att det var ungefär en timme ifrån dig! :)



Skulle va jättekul att få prata lite med dig, hur du tycker området är och så?:) Du får gärna mejla mig:)

2010-09-25 @ 13:32:26
Postat av: Sannababe!

Haha, jaa lite mkt starbucks kanske! ;) Haha, har du en IPHONE?! Åh, du är min nya favorit! Snygga människor har Iphone, jag borde skaffa en! ;)

2010-09-26 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0