23:32 - fin dag & pajad bil

Hm.
Jag vill göra något roligt för er. Har så svårt för att komma på något bra bara.
Jag kan berätta att jag hade en bra dag idag, vilket var skönt. Chillade runt i downtown. Åt brunch på ett ställe och ah, njöt av vädret. Hade au pair-möte på Krankies med världens absolut bästa LCC. Megan är grymgrymgrym. (jag berättar allt för er senare mamma och pappa). En liten picknick utan mat i gräset i Reynolda Village (mys!). vädret är finfint.
En annan sak, jag pajade en av bilarna idag. Hatar Saaben: manuell, gammal, äcklig, tröga pedaler som jag knappt når fram till. piss-bil. Kopplingen knäckte till och blev helt lös helt plötsligt och bilen dog mitt i gatan. Hade inte en chans att få bort den där i från. Blev världens kö bakom mig och jag dog! Hade precis cabbat ner innan med, det skulle vi inte ha gjort. Så där satt vi mitt i gatan. Jag, Johanna och Belle. En snäll gubbe hjälpte oss att putta den åt sidan iaf (fast fortfarande mitt i gatan). Och sen på med varningsblinkersen och fick sitta och vänta en kvart eller så på att min värdpappa kom och hämtade upp oss. Bilen blev stående där i 45 min till innan bärgningsbilen bärgade hem den. Imorgon ska den in på verkstaden. Piss. Men min värdpappa bara skrattade åt mig och att jag skämdes så. INTE KUL. Jaja, det var det jaa.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Det var skönt att du inte hade krockat. Kramar

2011-04-11 @ 07:00:41
Postat av: Ewa

Snygg bild!

Vi vill gärna ha många Sofia ;)



Det var ett tag sen jag kommenterade, det har varit mycket orientering i helgen, och skruvande av IKEA bokhyllor. Tänkte på dig när vi gick på IKEA:s matavdelning. Fattar att du gillar det!

Skönt att höra att det är lite upp idag. Snackade med mamma och mormor igår...

Kramar!

2011-04-11 @ 08:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0