21:50 - soooolen är här

Hahah! Mikroskåp, med å också! Självklart var det inte ett mikroskop vi kollade på saturnus i. Tack för det NO-Ewa
Såhär gött häng hade jag det på altanen en stund idag då va. Starres is-vanilj-latte är inte att leka med!

Imorses bjöd jag över Johanna & Katja på frulle vid poolen, så snäll var jag! Ägg, bacon, våfflor, kaffe och frukt och ah massa grejs. Fint vare! Varmt var det med, inte klarblå himmel tyvärr. Den kom senare. Var iväg och klippte håret en snabbis, bara topparna och det var gött. Sen en sallad från the Loop och lite chill och solande i Johannas trädgård. Mys. Mja, vad mer? Jag har pissiga läxor och har kommit på att jag aldrig mer ska plugga. Just nu i alla fall. Så ska la göra klart en av dom nu då. kul.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Här skiner solen också. Tyvärr inget solande. Packande i stället. En sak Sofia. Minns du bonaden jag har i köket? Kramar

2011-04-12 @ 07:43:28
Postat av: Ewa

Härligt!

Kunde inte låta bli att kommentera ;)

2011-04-12 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0