22:18 - i'm having such a good time

Jag har varken tid eller ork eller lust att skriva så mycket just nu. Jag är trött som bara den egentligen, men det är så himla kul att ha dom här!
Vi har gjort allt här typ (visst, det är inte så mycket). Typ Krankies, Starre, Wake.. Det är väl dom platserna typ som jag har skrivit en del om.. Sen lite mat-ställen (såklart, eftersom det enda vi gör här är att äta och dricka kaffe). Picknick i Reynolda Village och en liten sväng genom Old Salem för mammas och pappas skull, bara mest en gamla hus och skit. Mja, Emma sov här i natt och var med mig under ett vanligt arbets-dygn typ. Roligt roligt, hon har verkligen sett mitt liv i sitt rätta jag, med allt bra och allt dåligt. Super! Igår var vi och kikade lite på skol-teater som tjejen var med i, hihi. Dom är så söta! Idag har jag, mamma och Emma varit och gjort manikyr och grejer, mysigt så. Sen har jag, barnen, mamma, pappa och Emma varit på Chuck-E-Cheese och ätit pizza och barnen har sprungit runt och spelat på alla tänkbara olika maskiner och spel. Men jag har det bra som sagt! Ska sammanfatta allt ihop med New York och roadtripen, som vi börjar imorgon, lite senare sen. MED BILDER :) hihehehoohoh. Nä, nu ska jag kika på ett nytt avsnitt av Cougar Town!
HHAAAA DEEETTTT

Kommentarer
Postat av: Ewa

Härligt att se er tillsammans :)

2011-04-21 @ 10:12:09
Postat av: Emma Lundh

Det va så roligt. Både att träffa barnen (och föräldrarna) och få se hur du har det dag-in-och-dag-ut. Det va super roligt att få se alla ställen, och ditt hus! Jag ville verkligen inte åka ifrån Winston igår. :(

Nu får vi ha det bra på roadtrippen. :)

PUSS, ÄLSKAR DIG!

2011-04-23 @ 02:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0