23:23 - hejhopp

Ja, jag vet. Jag lovade ett inlägg. Det har ju inte kommit än då va.. Har mycket för mig. Har haft en inneboende i mitt rum sen i fredags. Johanna bor numera här. Det är super!! Bara det att hon åker torsdag-morgon. På riktigt denna gången och imorgon är vår sista dag ihop. Sen är det jag och de nya au pairerna. Två har kommit, Malika från Frankrike (johannas nya) och Ileana från Mexiko (katjas nya). Dom är supertrevliga och det är verkligen inget fel på dom, men det är så fel! Hatar att inte kunna gå in i Johannas rum som vi alltid har gjort och skit. Blää. Jag vill inte att hon ska åka!! Jag saknar Katja så inni norden. Det var jobbigt när hon åkte och nu är det bara Johanna kvar. Dom andra kommer inte fatta mig, och inte fatta mina skämt och aaaah!! Jag vet inte.. Är lite depp. Men nu ska vi se på Harry (half blood prince) och imorgon ska vi ta med våra tjejer och se sista.. Igen. 3e gången, wihooo. Nej vi är inte beroende.. Höhöhö. Aja, det var allt för nu. Jag lovar inlägget om förrförra helgen kommer! Och om förra med.
HA DET!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gött och höra ifrån dig. Hälsa inneboenden från mig. Det blir nog bra när hon åkt och du får ta hand de nya, ska du se

Puss puss Pappa

2011-08-17 @ 13:11:07
Postat av: mormor och morfar

Vilket fint kort. På dig alltså. Du är jättesöt. Kramar

2011-08-22 @ 12:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0