23:13 - Krankie's kååffi

Har hittat ett nytt place att hänga på. Det kan bli trevligt. Ska dit på fredag och se några band. Åh, det verkar som ett fint ställe. På tisdag ska jag på spanska-kurs och idag har jag lärt känna några roliga typer. Och i övrigt kan jag meddela er om att jag tyvärr missade kvällens Desperate. Jag har funderat lite på detta med serierna, jag kanske ska köra en liten recention av avsnitten efter att jag har sett dom. Utan att avslöja något för er som ligger aningens efter. Höhhö. Vad tros?
Jag har nu efter några dagars intensivt funderande kommit fram till min absoluta favorit Vänner punkt. Och det blir.. dumdrumdruuuum (det var en trumvirvel för er som inte förstod det)
Nr. 37 - 'Pheebs' is short for Phoebe, its not just what we call our friends.
tror jag i alla fall. Åh, det är så svårt. Alla är så bra! Nej, nu publicerar jag detta inlägget innan jag hinner ångra mig för femtielfte gången.
PUSS & KRAM!
37. 'Pheebs' is short for phoebe, its not just what we call our friends.

Kommentarer
Postat av: Mr.X

Gillar det där med recentioner. Låter väldigt lovande. Mr.X skulle vilja skypa någon dag också. Hör av dig!

2011-01-17 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0