23:33 - nice weather, broken glass and google maaaps

Fredag - jöbb.

Lördag - gym och grejer och en trevlig kväll med middag och sen en, tjaa.. utgång på Krankie's. Grym musik! älskar stället. Älskar live banden och älskar folket där. Åååh. Saknar att känna folk bara.. Tänk vad roliga studentfesterna var på Vatra där man kände varenda kotte! Menmeen.
Idag - lite mall och så. Ny au pair i området så träffa henne och så. Har varit en så sjukt underbar dag idag. VARMT! 70 fahrenheit. Typ 22 grader, aah! :) Gillar't som tusan. Bäst att passa på att njuta nu när våren kanske kommer innan det blir för varmt, vilket jag gång på gång får höra att det är på sommaren.
Jag har även tappat iPhonen i golvet och fått sprickor på heela skärmen. 
Har umgåtts lite med Katja & Johanna ikväll, sett på en film (av mina topp 10 att se innan Oscars-galan) 127 hours. Inte sketbra kanske.. Har även visat Skövde för dom på Google maps. Åh, så roligt. Visade huset och Walter Sundströms väg, Västerhöjd, Arenan, Rådhuset och torget, och party-gatan. Haha! :D Och när jag gick förbi ditt hus farmor så såg jag att min cykel stod där utanför. Min mormor Stinas cykel som blev stulen en natt på stan. buhuu. jag saknar den!
Inget Desperate idag heller. BLIR.SÅ.FÖRBANNAD. Jahapp, hörde nu precis på reklam att det inte är tillbaka förens om två veckor. vad är detta?!

Nice night at Krankie's yesterday and dinner before. Love that place and love the live music. Just miss knowing people wherever you go..
Today we've been at the mall. Met a new au pair so that was cool. It's been crazy warm today. Like 70 fahrenheit, which i guess is like 22 degrees. Waaah! :) Love it.
And I dropped the iPhone so the glass broke and there are now cracks all over.
Spent the evening with Katja & Johanna watching one of my top 10 movies to watch before the Oscars: 127 hours, which wasn't great sadly. But oh well. We even walked around a little on Google Maps. Showed them Skövde and all the stuff it has to offer and outside my grandma's house was my bike.. Which is now stolen. Buhuu.
And no Desperate today and not next week either.

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Du skall veta att jag tittar efter den på sta´n. Men ingen har liknat den. Kramar

2011-01-31 @ 08:09:19
Postat av: Ewa

Vilken bild på dig och iPhonen :D

Vad skönt det ser ut på bilderna!

2011-01-31 @ 14:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0