22:48 - pretty please with cherries on top

Snälla snälla jättejätte snälla, skulle ni bara vilja kommentera en liten snabbis och bara säga vad ni vill att jag ska skriva om här. Är lite trött på att bara skriva strunt som ingen tycker är roligt att läsa ändå. Så varför inte bara göra min kväll och skriva en liten fråga eller en kommentar om det hela. Tex. mer om själva au pairandet, familjen, mig, serier (höhöhö, mest till dig kanske wedin), känslor, bilder.. Ja, ni fattar vinken. Vad jag köpte på IKEA kanske? Nej, men ah, men jo, men ja. Nu ska jag kolla ikapp Desperate, börjar äntligen komma igång med allt igen och komma ikapp. Jobbigt med det där rackarns American Idol som rör tet för mig. Fast det är himla underhållande!
Så länge kika in Maria Montazami, hon är rolig hon!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Du skriver inte alls något strunt. Det är ju din vardag du berättar om. Super. Puss och kram

2011-03-08 @ 07:35:26
Postat av: Mamma

Vad sent jag läste din blogg idag då..., vad är det med mig??



Ska hälsa från Matilda J-W, hon följer din blogg ska du veta, följer med dig i dina upp- och nergångar...



Härliga moves från Maria - du kanske skulle göra det samma!

Kramar

2011-03-08 @ 18:02:32
Postat av: Ewa

Och jag var ännu senare...

Jag är intresserad inte bara av vad du shoppade på IKEA, utan även av vad du shoppade mer.

Det som är vardag för dig, är det ju inte för oss, så allt är alltid kul att läsa.

Jag är också intresserad av att veta om du lärt känna några jämnåriga amerikaner (helst vill jag ju inte det, för då kanske du aldrig kommer hem ;)

Ska fundera på om det är något mer du kan berätta om.

Fortsätt skriva strunt ;)

Kram!

2011-03-08 @ 19:33:02
Postat av: Lovisa

HAHA, klockrent!

Allt, hela du & ditt skrivande är dessutom klockrent =]

2011-03-09 @ 23:48:00
URL: http://web.me.com/lovisaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0