Sy?

Nu ska det bannemig sys här! Okej, inte nu kanske, men kanske i helgen. Har i alla fall vart med mormor (och morfar) i Kristinedal och köpt en himla massa tyger och grejer! Just nu känner jag mig inspirerad så det kan bli roligt, bara det går bra annars blir jag pissed! Tyvärr hittade jag inget direkt bra tyg till att försöka mig på en kjol som den nedan, designad av Leanne i Project Runway, ursnygg är den i alla fall, enligt moi! Åh, blev nu påmind om det nationella provet i franska which is coming up. Och engelska, vilket jag har världens ångest inför. Jaja, förövrigt har jag vart ute på en promenix med Vonka förut mycket,mycket trevligt. Imorrn är det i alla fall fredag - FEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0