au pair

jag har tröttnat på bloggen, men äsch jag stannar lite till.

Jag var för ett par dagar sen på Au Pair-möte. Jag har typ bestämt mig att jag ska åka till USA efter studenten. Eller först planerar jag att tjäna lite pengar, Sommarland igen skulle ju funka bra, men sen ska jag bort till det stora landet i väst. Jag är väldigt förväntansfull över detta men det kanske bara är tillfälligt som nästan allt annat jag får för mig. MENMEN, det blir säkert bra!

Nu ska jag se på Vänner, sen närmar sig Matfestivalen sig till helgen med.. Det kan bli kul!
Just det! Jag har äntligen börjat träna igen med, så jag somnar nu med en himla go träningsverk som troligen inte kommer att bli bättre tills morgondagen!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0