Yo!

Haha, nu har även jag hittat hit! Trevligt må jag allt säga, och tack till Hanna :)

Förövrigt har jag haft en skön och trevlig fredag, slutade dock vid fyra. Teori på gympan sista lektionen, shietans! Till stan och hämtade ut biobiljetter med Therese och sen till gymmet och skulle träna lite.. cyklade i eehm, 20 min. Men ändå! Sen var jag ju då på bio med Tessigirl och Sanniboy! Mycket trevligt och mycket skratt, hehe!! Changeling var det iaf, eller Shange-Ling som Maud så finurligt sa. Mycket bra var den iaf, men aningens hemsk asså, och att den va sann dessutom. Jaja, nu kanske jag allt borde krypa till kojs. Varberg imorrn serni!

Pusshaajs!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ingen orsak, darling! :)<3

2009-03-01 @ 16:11:43
URL: http://ablondegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nice to have you in the bloggers world, welcome! :D <3

2009-03-02 @ 00:24:45
URL: http://caarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0