fångarna på sommarland

okej, jag har just simmat med karpar, druckit rått ägg med lite spott,snor och vad som i, jag har åkt avloppet ihopbunden med en annan och sprungit upp för forsar, jag har rott (alltså ro i dåtid) i en fontänt bokstavligt talat, jag har hångat med hamburgare i mun, jag har tatt av mig nästan naken, jag har sett folk faila fritt fall totalt och jag har vart blöt och frusigt.. men lite småkul var det allt ändå!
nu är jag tröööött och jag har en känsla asv att jag inte kommer att prestyerare mitt yttrsta imorrn på jobbet!

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Diana

Hahaha vilken fartfylld dag! :P

2009-07-12 @ 12:02:00
Postat av: Sannababe!

Soffi! Ring mig när du ser detta! Harry Potter premiär på onsdag! :D

2009-07-12 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0