Jag mår rätt bra ändå!

Jag slår ett slag för sommarlov och ledighet, jag slår ett slag för spontana idéer, jag slår ett slag för friheten att göra vad som, jag slår ett slag för lönen på Sommarland, jag slår ett slag för trevliga människor, jag slår ett slag för gemenskapen på jobb, jag slår ett slag för snyggingar, jag slår ett slag för grillkvällar och mys långt in på småtimmarna, jag slår ett slag för festandet, jag slår ett slag för roadtrip (eller roadshow som mamma så klokt sa) jag slår ett slag för mormors mat som ständigt dyker upp i mitt kylskåp och jag slår nu ett slag för gratis räkmacka från Sommarland och Vänner innan Carolina dyker upp!


Kommentarer
Postat av: carolina.

bra sofia! flera slag för spontanitet och sommmar äventyr och roadshows :D

2009-07-20 @ 15:50:33
URL: http://caarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0