lucas&karin

Igår eftermiddag beslöt jag och Lucas för att fika på Rådhuset, mycket trevligt! Pratade och skit om allt och alla. Sen fick vi se Karin komma gående över torget och hon gjorde oss då sällskap. Mycket trevlig eftermiddag som avslutades med Ice Age 3 på bio med Lucas och Emma. Jag har även haft en jättetrevlig dag idag med Lucas och Karin med. Uppe och fixade och trixade hemma. Sen kom Karin och hämtade mig och vi for och överraskade Lucas som precis hade stigit upp.. runt 1-tiden. Snackade lite och for sedan upp till Billingehus och körde äventyrsgolf samt såg på utsikten över Skövde.. Sen hem till Karin och åt hamburgare och snackade gamla minnen och så. Mycket trevliga dagar med gamla vänner gillas skarpt! Nu hade jag tänkt att se lite OC innan det är dags att sova.. Imorrn är det Sommarland igen! Wiihoo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0