Kul folk!

Jag har inte skrivit på ett par dagar, för jag har helt enkelt inte haft tid eller ork till det. Men livet rullar på, nu är det mest jobb som gäller. Men jag trivs bra på Sommarland måste jag säga. Rikigt bra stämning och underbart trevliga människor. Sen har gästerna en hel del speciella åsikter om saker och ting men det är sånt man får ta. Idag stog jag vid roddbåtarna, stressigt och kaotiskt som vanligt så kommer ca 7 25-åriga, lite halv-fulla killar och skulle ut och ro.. På med flytvästar för barn som väger under 15 kg och tyckte att dom va för jävla roliga. När dom tillslut hade tagit sig i båtarna hoppar idioterna över från ena båten till den andra och båda båtarna ligger sedan under vatten. Jag gick på lunch! Sen fick jag reda på att en utan snubbarna hade sagt att han hade tappat sin tå. Dom kollade och såg att den va halv (liksom som om den hade gått av för 10 år sen.), dom ba: jätteroligt.... Han: nej men seriöst jag hade en två-protes som kostade 15 000 och nu har jag tappat den. Asså när jag hörde det höll jag på att dö! Skrattade så inni norden och gick sedan genom hela Sommarland och småfnissa för mig själv, fick en hel del knepiga blickar på mig. Men kul var det! Hur som helst, tog ett kvällsdopp här uppe i Simsjön nyss, det gillas skarpt!

Igår var det lite födelsedagsfest-mys hos Fridabus! Det var trevligt med pizza, Singstar och prat, mys, och blixtkollning på balkongen! Och Skip-bo, kebabpaj och bad i Hannah Montana-pool väntar (Y)


Kommentarer
Postat av: zzimon

hahaha, det var det roligaste jag hört på typ en vecka/månad!!! kan se allting framför mig när han säger det. ååååå sjukt kul låter det som!



har guld sofii o ta hand om dig.. (se upp för protesen!)

2009-07-05 @ 03:41:37
Postat av: Sofia!

hahah, det va riktgt kul faktist! gud va jag skrattade när han berättade detdär om tån! ;) men du, jag är allt lite smårädd nu när jag står där för tänk så hjälper jag ett stackars barn i en båt så flyter en tå upp liksom, inte så kul dåva!

2009-07-06 @ 23:37:28
URL: http://slundh.blogg.se/
Postat av: zzimon

hahaha du får fiska tå :)

2009-07-07 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0