Emma 11!

Mamma väckte mig vid åtta-tiden imorses, underbart med tanke på gårdagens bravader! Upp och grattade Emma som fyller 11 idag :) Sen fick folket för sig att vi alla skulle bege oss till Sommarland, det var orientering och grejer där så träffade på Carl & Johan. Sötsötsööta! Var där ett bra tag och sen hem och iväg och kollade på damernas VM-kval i Arenan. Sverige - Montenegro. Rolig match faktist och Sverige vann. Hem och såg säsongsavslutning av Gossip Girl (ååh, Chuck sa det! Och Rufus friade! Och Gossip Girl va eeevil! Bra avsnitt!!!) och Söndagsparty (trevligt avsnitt med Malin Åkerman, Håkan Hellström och Kevin Spacey. Bättre än förra veckan vill säga!) och nu sitter jag och småtittar på Valvakan samtidigt som jag sitter här lite med min kära vän datorn. För övrigt så älskar jag tvseriebloggen! 

Grattis till Emma iaf!


Kommentarer
Postat av: Te 2

Grattis Sofias lillasyster:D

2009-06-10 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0