lagerettfemsju & vasa

Idag bar det äntligen av till Lager då, med Denise, Simon och Wedin. Trevligt. Det enda jag riktigt kände att jag hade råd med (vart tar mina pengar vägen???) var en korallfärgad klänning kan man väl säga, och ett nitskärp. Det får nog bli så att jag kör på det imorgon. Om jag inte ändrar mig till min gamla egensydda klänning. Får se, får se.

Väl hemma efter aningens kaotisk körning av Denise så träffade Amanda och Carro vid Vasa och kollade på skolavslutningen där. Må erkänna att det va lite småsorgligt, och det var verkligen inte längesen som 93:orna började på Vasa och vi gick runt där i skolan med David, lill-Anton och Pontus, tihih. Men ush vad alla växer upp fort. Okej, nu lät jag som värsta gamlingen men äsch, haha! Träffade på Samie-boy med, alltid lika trevligt det med!

Nu ska jag allt ta och sleepa lite granna, men hörrni! Nisses morsa! finns nu färdigt på Spotify!
Puss på skolavslutning imorgon i 11 grader och reeeegn!

Kommentarer
Postat av: yess mitt namn e simon

guld med nisses morsa! länka på bloggen lr skicka på msn!

2009-06-14 @ 21:07:01
Postat av: Denise

'NISSES MORSA :D

2009-06-15 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0