the proposal.

Okej, som alla redan vet så är Michael Jackson död, jag blev jätteshockad när jag läste detta imorse, knepigt tycker jag att det känns.. Vet dock inte så mycket om the King of Pop mer än att hans plastikoperationer och att hans musik var rätt bra! R.I.P.

Hur som helst idag har det varit sol och bad, fast utan bad, i Simsjön. Göött! Sen lite jobb, sen keek på Mangos med Denise, Therese, Annie och Matilda, mycket trevligt tjejer. Senare blev det även bio med folket, förutom Matilda, The Proposal, aaw. En sån där må-bra-film ni vet, men den var lite gullig sådär och rolig med! Haha, nej men nu är det sängdags. Imorrn - IKEA!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Sannababe!

Jag kommenterar! ;D bra film var det! :D

2009-07-01 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0