Grey's Anatomy!

Hey,

Jag och Jessica håller just nu på att göra en riktigt trevlig grej. T-shirtar till oss och grejer! Eller vi sitter kvar i skolan och jaa, tar det lugnt. Håller på att jobba med mitt kök i CAD:en. Igår var det Grey's Anatomy och det var riktigt bra som vanligt! Wheeey! Ja, det var väl ett ovärt inlägg men jag kände att jag behövde dela med mig av denna trevliga nyhet. Ikväll ska jag inte göra ett skit!! Riktigt skönt. Eller fixa med t-shirten och så då, och sen kanske övningsköra. Just det, jag ska träna med. Okej, nu blev det ganska mycket att göra ändå. Menmen, jag vill fylla 18 med, men det kommer senare..

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaaa precis !! :) usch vad man vill tillbaks !! :D ha rju inte varit i florida men kalifornien ;D :P

2009-03-19 @ 16:36:02
URL: http://hannamk.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHA! T-shirtarna blir grymma! Men ikväll är det GREY'S!!!!! :D:D:D:D:D:D::D

2009-03-25 @ 10:26:46
URL: http://beacuseisaidso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0