Helg!

Så, nu har jag äntligen hittat en liten stund så jag kan skriva av mig.. Av någon anledning har Emma börjat ockupera datorn hela tiden, menmen. Vad har hänt sen sist.. Jag och Frida var ju på intervjun då, vet inte alls hur det gick men vi får reda på det i slutet av mars, skönt att det ändå var så snart.. Blev helt slut när jag kom hem och somnade klockan åtta!

Fredag sen då, fredagen den 13:de. Var en riktigt bra dag. Samhällsflickor fixade fest i Volvohuset, vilket blev den roligaste kvällen på länge som jag skrev sist. Riktigt bra, tack tjejer!!! Jag tänker inte stå för några bilder men det finns en hel del på Julia Franzéns bilddagbok.

Igår var det final i Melodifestivalen då. Detta sågs på hemma hos Sanna med henne, Jessica och Sofie. Malena Ernman vann ju då, som de flesta vet. Jag tyckte att det var kul, något annorlunda och låten är lite skön! :D haha, det roligaste var att Sanna och Sofie verkligen inte gillade den alls. Haha, men jag tror att det kan gå riktigt bra för tjejen! Caroline af Ugglas är ju med lite skön, jag hade jag inte haft något emot om hon hade vunnit. Eller snyggsnyggsnygg-Måns, eller H.E.A.T. ! Jaa, det fanns en hel del bra och roliga låtar! Jag var dock lite sorgsen att Rigo m.fl. inte gick till final.

Söndag idag, har vart och tränat och lite så.. Ska sedan iväg och kolla på film och grejer med  Hanna och Carro tror jag.. Fast jag borde plugga.. Naturkunskaps-prov på tisdag är ush&fy!

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker också att Malena var riktigt bra ! fast hade ju inte varit fel om heat vunnit heller ;D Har varit en trevlig vecka iaf! :P Puss

2009-03-15 @ 17:11:26
Postat av: Frida

jag skrev det de dära så du vet haha xD

2009-03-15 @ 17:12:14
URL: http://freeda.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0