Måndag

En otroligt ovärd dag idag, med 10000 inställdla lektioner osv. Värre var det nog för Jesper, men ändå. Körde spinning med Matiepat efter skolan, ush&fy det var jobbigt. Träffade Annika och Lucas lite och stannade och hade det trevligt med dom och så med. För övrigt har jag bara kollat på Färjan 2 som hade premiär idag, haha grymt ju! Tycker allt att man borde få reda på Sommarlands-jobbet snart. Skulle få reda på det i slutet av Mars, imorrn är det sista. Men vi väntar tålmodigt! Tyvärr så har jag missat dagens Project Runway, men har däremot, med mamma, fixat datorn igen! Här är vi tekniska minsann. Förövrigt är jag sugen på att åka skidor tro det eller ej, men på söndag åker jag upp till Sälen i alla fall, det blir skönt!

Dagens roligaste var ju i alla fall när man fick reda på vad som hänt mellan en viss elev och en viss lärare på krogen i lördags. Inga namn eller detaljer nämns här och nu, men roligt var det!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: carolina

sv: haha du kan gå och dö! det var ju svin roligt att kolla på Och Laila har ju varit danslärare så de va fusk :P

2009-03-30 @ 23:49:37
URL: http://caarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0