massage&sommardagar!

Hallojs!

Vad är dethär för jävla skit eller, när jag vaknade imorse var liksom den jävla snön över allt!!! Herregud vad jag vill ha sommar nu, eller åtminstående vår. I fredags satt vi och snackade om den perfekta sommardagen och i sommar kommer den att bli av.. Med sol, bad, grillning, longboard/cykling, glass och picknick, OHYES! Frågan är bara när den jävla sommaren kommer. Therese, inga fler dagar med brillorna till busshållplatsen på ett tag nu då verkar det som. 

Idag har jag i alla fall vart en sväng på stan med Denise och sen hem till henne och fått massage, jag känner att jag kommit in i relax-stadiet nu här! Haha, men det var gött! 

Nu är jag trött som ett svin och törstig, jag tror jag ska fixa lite röd saft.. Sen är det Project Runway klockan tio med, det glömmer vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0