plugg,plugg,plugg

Jag är helt slut i huvudet just nu. Min dag idag har verkligen bestått av pluggande! Skolan var ju som den var, och jag jobbade på lektionerna, faktist! Satt även hela lunchrasten och gjorde fysik-inlämningen/provet. Stannade kvar i skolan tills fem och sen hem och pluggade vidare ytterligare lite till. Såå mycket har jag ändå inte gjort. Har vart och tränat med sweet-Carro med! Jaja, jag är trött i alla fall och imorrn är det fredag och det gillar vi!!

Jag har även precis kollat på dokumentären om Josef Fritzl, ni vet han som låste in sin dotter och våldtog henne i tjugofyra år. Hur kan vi leva i en sån värld där sånt händer?! Han är den vidrigaste männsika jag någonsin har hört talas om! Det finns inte ens ord som kan säga hur jävla sinnessjukt det hela är! Ush, jag mår seriöst riktigt dåligt av dethär.. Nå väl, ska pysa.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0