Snö!



Här var även en outfit-bild då. Tänkte att jag bara va tvungen att berätta att en jävla snöstorm just drog in. Vad är dethär? Jag som tänkte att nu är våren påväg och jag kan börja använda min skinnjacka utan att frysa ihjäl. Men nehepp, det blir väl en stor fet vinterjacka idag med då, eller kanske pälsen från igår? ;) Nej, den väntar vi lite med. Men i alla fall, så vore ju lite vår inte heelt fel alltså!

T-shirt - Ullared (?) 69 kr.
Jeans - Cheap Monday
Skor - Converse

Tänkte även berätta att våran kamera pajade i USA, så ni får nöja er med kassa mobilbilder för stunden.

Have it!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med dig helt! Jag tänkte typ vad skönt nu blir de snart vår men nehepp! Fan :P

2009-03-02 @ 13:51:58
URL: http://ablondegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Jesper (a.k.a lill-b)

Stila dig då ;)

2009-03-03 @ 17:02:11
Postat av: Robinsson

JEPPE DITT SVIN ! ^^, psykande bakrund btw

2009-03-05 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0