VÄX UPP, KILLAR!!!

Idag har vi haft världens diskussion i skolan och vad i hela friden är det med killar i våran ålder, inte alla, absolut inte alla, men som Matilda så klokt sa idag, ungefär 95 % av killar i våran ålder och nedåt tycker bara att jävla fjortis-tjejer med blont hår och mycket smink är "så jääävla goa brudar". Lyssna bara på hur det låter! Det är precis som att ni har upptäckt att tjejer finns och hur deras kroppar ser ut! Att ni liksom inte kan se en fin tjej utan att hon på något konstigt vänster måste vara snygg. Det är samma sak med oss tjejer, det måste jag säga.. Eller det var för ungefär 5-6 år sedan när man tyckte att typiska "pojkbands-pojkar" var snygga. (Jag säger även inte att det var alla tjejer då heller!)
 
Jag vet ej vem grabben är, men detta är en typisk kille som kanske skulle kunna vara
motsvarigheten för oss tjejer då.. FÖR FEM ÅR SEDAN!

Ni vet vilka ni är och i vissa fall äcklar era tankar mig! :D Jag ska inte dra alla över en kant, och tycker även inte att ni är enbart sånna, ibland kan jag faktist verkligen hålla med er , eller i alla fall förstå er med vilka som ser bra ut.. Men för det mesta.. ew! Väx upp!!!!!

Så nu har jag fått mitt sagt och förresten Carl, jag tycker INTE att Andreas Carlsson i Idol-juryn är snygg!

Kommentarer
Postat av: Therese

fan va braa du fick till de Sofia! du har så rätt så!

2009-03-04 @ 22:37:29
Postat av: carolina

Haha det är såååå sant! jag håller verkligen med. Jag vill verkligen inte veta vad som händer i deras huvuden! usch usch usch!helt otroligt vad små de egentligen är!

2009-03-04 @ 22:39:55
URL: http://caarr.blogg.se/
Postat av: Lindström

Sofia Lundh, du har gjort det igen! Du har så rätt! Bra sagt, skrivet. Really.





Jag tror även att carl kan ha haft rätt i detta inlägg också haha ;D

2009-03-04 @ 22:40:54
URL: http://ablondegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: chinette

ligger mycket i det!

killar ligger långt efter i mognaden

2009-03-04 @ 22:41:33
Postat av: mariette

du har faktiskt jävligt rätt

2009-03-04 @ 22:41:39
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: A

Ja vad säger man ? rätt, klokt , fyndigt brilljant !

2009-03-04 @ 23:05:29
Postat av: thool

Du har säkert rätt.... Men så är det inte för alla killar som sagt! många killar mognar nog inte förens dem blir äldre. översminkande blonda/bruna tjejer är ngt man bara stör sig på i många fall.

2009-03-05 @ 08:27:48
URL: http://thool.blogg.se/
Postat av: robbe!

haha du kanske har rätt sofia;)

2009-03-05 @ 13:37:18
Postat av: Anonym

Helt RÄTT BABE! HAHAHA :D

2009-03-05 @ 21:31:39
Postat av: Anne Onym

måste bara säga att alla tjejer är ju alltid så mogna som de påstår...

2009-03-09 @ 22:27:06
Postat av: zimba

hahaa kul kul, du vet ju vad jag tycker iaf sofii.. synd ja inte kunde va me o diskutera.

2009-03-15 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0