måndag.

Har inte pluggat ett skit idag, och imorgon har jag logistikprov, det känns... bra. Har istället inte gjort ett skit. Eller nu gjorde jag ett grymt quiz på Facebook. Vem är du i TE2? Resultatet var väntat och även grymt.

I alla fall DENISE så vettifan hur det är med solbrillzen. Som jag sagt förr så är jag inte sur för att du pajade mina gamla, men jag har inte heller hittat några nya. Fast jag vill ju inte köpa dom gamla igen heller så jag är lite kluven. Vill du hjälpa mig hitta ett par helt nya? (A)

Nej, nu är det logistik igen.. eller något annat kul. Kanske en SERIE?
Just det ! Jag måste även klaga lite på att det känns så jävla ovärt att ha en massa lektioner och genomgångar tilochmed efter man gjort nationellt prov. Speciellt franska, hallå eller?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Denise

Kul att det bara är vi som fattar, några helt nya tycker jag.. några snygga fast ganska enkla som passar till det mesta. Bara du älskar dom så kommer de bli bra ;) hihi <3

2009-05-28 @ 20:03:51
Postat av: Anonym

Kul att det bara är vi som fattar, några helt nya tycker jag.. några snygga fast ganska enkla som passar till det mesta. Bara du älskar dom så kommer de bli bra ;) hihi <3

2009-05-28 @ 20:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0