tisdag

Sitter just nu och kollar på Sex and the City, Scrubs och SpinCity. Och just nu är jag trött i heela kroppen! Körde ett Gympa-pass och sedan även ett ABS-pass efteråt. Pjuh. Jaja, imorrn tror jag att det bär av till gymmet igen med Carolinis. Trevligt. Beach -09? MY ASS! Jaja, trevligt iaf. Det är även projektdag imorrn, titta på treornas slutprojekt som gäller. Skönt att slippa lite lektioner. På lördag bär det även av till Stockholm med Sannie för att kolla Skövde HF - Sävehof och Alingsås - Guif (?) i SM-finalerna. Det blir trevligt, och roligt att varken Sävehof eller Hammarby tog sig till final på herrsidan. Okej, det var bara en parentes. Nu ska jag kolla vidare på tv:n. Förövrigt är det mest störiga som finns alla jävla teknikprylar som inte fungerar! Speciellt datorn, vår. En egen bärbar vore grymt.

Hittade förut en resa till Malta på torsdag i en vecka för en enrumslägenhet mitt i stan för 1995:- Är jag sugen, yees! Men nationellt prov i engelska på fredag är ju också trevligt. Appropå nationellt prov gick franskan jag hade idag sådär. Uppsats gick bra, läs gick okej och hör gick kasst! Nej, men nu ska jag faktist kolla lite tv innan jag nanar!



Beach -09 var det ju... Jen är snygg iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0