storstad nu tack!

Jag är så trött på Skövde. Ush, jag vill bara bort härifrån just nu och från all skit, men mest från staden. Skövde måste nog vara en utav de tråkigaste städer i världen! Seriöst jag vill bo i en stad där det händer saker! Jag vill ha förändring och jag vill bort. Är det inte till New York så är det London eller Paris. Inte bo i en stad där man kan gå stan runt på en timme en lördagkväll och träffa tre personer. Hallå eller! Snacka om död stad. Och ful är den med. Nej NYC, London eller Paris lockar aningens just nu.

   

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahahaha, det var verkligen bara 3 personer som vi träffade när vi var ute och gick, helt sinnes :P

2009-05-25 @ 08:13:59
URL: http://caarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0